Szafa kartotekowa SZK 318/2 - od ręki
Cena regularna:
1 574,40 zł
Cena regularna:
1 280,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Wyposażenie:
– stopki poziomujące pozwalające na wyrównanie szafy względem podłoża podwyższające szafkę o 10 mm
– otwory do mocowania z elementami stałymi np. ściana budynku, drugi wyrób itp.
– sześć szuflad przystosowanych na dwa rzędy kopert B5 o dopuszczalnym obciążeniu prowadnic do 69 kg
– dwie przegrody ruchome typu „L”
– plastikowe szyldziki ułatwiające opisanie zawartość szuflad
– wieniec dolny z blachy czarnej
– uchwyt drzwiowy z zamkiem zabezpieczającym w 2 pkt.
Zgodność z normami:
DIN EN 14073-2/11.04, DIN EN 14073-3/11.04, DIN EN 14074/11.04
Wymiary:
– wysokość: 605 mm
– szerokość: 608 mm
– głębokość: 633 mm
Wykonanie:
– korpus: blacha o gr. 0,8 mm
– fronty szuflad: blacha o gr. 1,0 mm
– pozostałe elementy: blacha o gr. 0,7 mm
Szafy kartotekowe typu Szk to należą do najpopularniejszych i najchętniej kupowanych mebli biurowych. Szafka
kartotekowa to podstawowy mebel każdego biura. Można je spotkać w urzędach, gabinetach lekarskich, wszędzie tam gdzie
muszą być odpowiednio przechowywane dokumenty.
Stosowana technologia przygotowania powierzchni blachy czarnej poprzez proces fosforanowania cyrkonowego i
konwersję cyrkonową zapewnia bardzo dobrą przyczepność dla farby oraz odpowiednie zabezpieczenie antykorozyjne.
Zastosowane farby są zgodnie z Rozporządzeniem (WE) 1272/2008 (CLP) nie zostały sklasyfikowane jako stwarzające
zagrożenie dla zdrowia.
Maksymalny wymiar przechowywanego dokumentu 215 x 258 mm.
Szafy aktualnie dostępne na magazynie są w kolorze RAL 7035. Pozostałe konfiguracje kolorów możliwe bez dopłaty - realizacja w ciągu 4-6 tygodni.
Dane techniczne
Wymiary zewnętrzne [WxSxG] | 605 x 610 x 630 [mm] |
Waga | 29 kg |
Format dokumentu | koperty B5 (medyczne) |
Liczba szuflad | 2 |
Filtr wysokości [mm] | od 483 do 605 |
Filtr szerokości [mm] | od 520 do 620 |
Filtr głębokości [mm] | 630 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.