Szafa kartotekowa SZK 303 (format A6)
Cena regularna:
4 154,94 zł
Cena regularna:
3 378,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Szafka przystosowana do przechowywania teczek zawieszkowych w formacie A4 (poziomo).
Wyposażenie:
– stopki poziomujące pozwalające na wyrównanie szafy względem podłoża podwyższające szafkę o 10 mm
– otwory do mocowania z elementami stałymi np. ściana budynku, drugi wyrób itp.
– cztery szuflady przystosowanych do przechowywania teczek zawieszkowych formatu A4 (poziomo), o dopuszczalnym
obciążeniu prowadnic do 69 kg
– plastikowe szyldziki ułatwiające opisanie zawartość szuflad
– wieniec dolny z blachy czarnej
Zgodność z normami:
DIN EN 14073-2/11.04, DIN EN 14073-3/11.04, DIN EN 14074/11.04
Wymiary:
– wysokość: 1285 mm
– szerokość: 775 mm
– głębokość: 630 mm
Wykonanie:
– fronty szuflad: blacha o gr. 1,0 mm
– pozostałe części szuflad: blacha o gr. 0,6 mm
– korpus szuflady: blacha o gr. 0,8 – 1,5 mm
Szafy kartotekowe typu Szk to należą do najpopularniejszych i najchętniej kupowanych mebli biurowych. Szafka
kartotekowa to podstawowy mebel każdego biura. Można je spotkać w urzędach, gabinetach lekarskich, wszędzie tam gdzie
muszą być odpowiednio przechowywane dokumenty.
Stosowana technologia przygotowania powierzchni blachy czarnej poprzez proces fosforanowania cyrkonowego i
konwersję cyrkonową zapewnia bardzo dobrą przyczepność dla farby oraz odpowiednie zabezpieczenie antykorozyjne.
Zastosowane farby są zgodnie z Rozporządzeniem (WE) 1272/2008 (CLP) nie zostały sklasyfikowane jako stwarzające
zagrożenie dla zdrowia.
Maksymalny wymiar przechowywanego dokumentu 275 x 328 mm.
Dane techniczne
Wymiary zewnętrzne [WxSxG] | 1285 x 775 x 630 mm |
Waga | 122 kg |
Format dokumentu | A6 |
Ilość szuflad [szt.] | 8 |
Wymiary szuflad | 100 (frontu 137) x 690 x 585 mm |
Max. obciążenie szuflady | 50 kg |
Filtr wysokości [mm] | od 1223 do 1288 |
Filtr szerokości [mm] | od 771 do 906 |
Filtr głębokości [mm] | 630 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.