Metalowa szafa kartotekowa do biura SZK 115
Cena regularna:
1 753,98 zł
Cena regularna:
1 426,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Szafa kartotekowa z trzema, przegrodzonymi szufladami - SZK 115. Każda szuflada przystosowana na cztery kwestionariuszy paszportowych w formacie 180x150 milimetrów. Zamek centralny ryglujący wszystkie szuflady jednocześnie.
Wyposażenie:
– stopki poziomujące pozwalające na wyrównanie szafy względem podłoża podwyższające szafkę o 10 mm
– otwory do mocowania z elementami stałymi np. ściana budynku, drugi wyrób itp.
– trzy szuflady przystosowane na dwa rzędów kartotek zawieszkowych o formacie A4 poziomo, o dopuszczalnym
obciążeniu prowadnic do 69 kg
– plastikowe szyldziki ułatwiające opisanie zawartość szuflad
– wieniec dolny z blachy czarnej
– uchwyt drzwiowy z zamkiem zabezpieczającym w 2 pkt.
Zgodność z normami:
DIN EN 14073-2/11.04, DIN EN 14073-3/11.04, DIN EN 14074/11.04
Wymiary:
– wysokość: 715 mm
– szerokość: 520 mm
– głębokość: 630 mm
Wykonanie:
– fronty szuflad: blacha o gr. 1,0 mm
– pozostałe części szuflad: blacha o gr. 0,6 mm
– korpus szuflady: blacha o gr. 0,8 – 1,5 mm
Szafy kartotekowe typu Szk to należą do najpopularniejszych i najchętniej kupowanych mebli biurowych. Szafka
kartotekowa to podstawowy mebel każdego biura. Można je spotkać w urzędach, gabinetach lekarskich, wszędzie tam gdzie
muszą być odpowiednio przechowywane dokumenty.
Stosowana technologia przygotowania powierzchni blachy czarnej poprzez proces fosforanowania cyrkonowego i
konwersję cyrkonową zapewnia bardzo dobrą przyczepność dla farby oraz odpowiednie zabezpieczenie antykorozyjne.
Zastosowane farby zgodnie z Rozporządzeniem (WE) 1272/2008 (CLP) nie zostały sklasyfikowane jako stwarzające zagrożenie
dla zdrowia.
Dane techniczne
Wymiary zewnętrzne [WxSxG] | 715 x 520 x 630 mm |
Waga | 52 |
Liczba szuflad | 3 |
Filtr wysokości [mm] | od 668 do 818 |
Filtr szerokości [mm] | od 520 do 620 |
Filtr głębokości [mm] | 630 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.